I mellan marsipangrisarna

2014-12-22 / 21:50:37 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Halloj! Kom hem till Karlskrona för ett tag sen och har landat i julstöket. Just nu sitter jag och kollar på när Alva och Anna pysslar ihop marsipangrisar åt höger och vänster. Det är riktigt skönt att vara tillbaka i Karlskrona, jag är glad att jag har en stad som jag verkligen kan kalla hemma. Men snart väntar sängen för min del, jag är jättetrött. Tror att jag ev har en halsfluss på gång ingen för min hals är inte alls på topp och det känns som att jag har feber till och från. Så jävla tråkigt nu inför jul och nyår, men håll tummarna för mig att det vänder. Vilket jag inte tror att det gör utan om det är som förra gången så mår jag så här halvkrasst fram tills att det slår till ordentligt om typ 3 dagar. Lagom till det nya året. 
 
Slänger upp en bild från London för att fylla ut lite. Saknar det! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0