GOD JUL

2014-12-24 / 23:48:04 / Permalink / I jultider / Trackbacks ()
Lite sent kanske men dagen har varit fullspäckad. Jag lovade er en video om jag hade hittat min röst men dens fortfarande kass. Jag har inte alls kunnat hålla låda på samma sätt och har känt mig riktigt jävla hängig hela dagen. Så nu tänker jag tacka för idag och se fram emot min jul imorgon. Då väntas riktiga paket med mycket omtanke bakom. 

Har försökt dölja alla ringar och rodnader bakom smink idag men det gick sådär. Orkade inte locka håret och hade min Ivy Revel klänning på mig istället för min enkla svarta, så ljög i mitt collage. Förlåt ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0