God förmiddag

2014-12-09 / 12:26:35 / Permalink / I jultider / Trackbacks ()
Tog en riktig ordentlig sovmorgon idag och det var jätteskönt! Ett litet tips till er som mig som annars sover rätt oroligt, sätt mobilen på månen. Till alla er som har iPhone då, det är så himla skönt. Inte för att jag är så jättepoppis men brukar alltid ha ett gång snaps och något sms när jag vaknar men har inte blivit störd av det eftersom jag har min telefon på månläget. Superskönt! 
 
Vad händer idag då? Jag SKA julbaka. Jag ska göra ett så fint pepparkakshus och baka massa stora fluffiga lussebullar! Bjuder på två julbilder från förra året. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0