Åh va trött

2014-12-11 / 23:40:07 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Har promenerat fram och tillbaka flera gånger på Drottninggatan idag och det var en härlig känsla, även om det blåste lite för mycket. Har letat efter en klänning så himla länge som är enkel och stilren men snygg och jag tror att jag fick med mig den rätta hem idag. Så den kommer att sitta på imorgon på Sturecompagniet. Jag kanske inte har nämt det tidigare men Fastighetsbyrån har bjudit in oss till Sturecompagniet imorgon för lite mat och dryck. Det ska bli väldigt trevligt, rykten säger att kvällen ska fortsätta på Berns sen men jag tror att jag kommer åka hem. Är inte i toppform för tillfället, det är lite jobbiga saker som sker just nu och det är som att man alltid är lite på nålar. 
 
Har varit supertrött sen kl 20 men kommer alltid på nya saker att göra än att gå och lägga mig. Bloggar ska läsas, uppdateras och jag kommer alltid på något jag kan pyssla med i mitt rum. Typ färgsortera i mina lådor osv. Men nu har jag tänkt att jag ska kasta in handduken för idag och ta en skön sovmorgon imorgon. 
 
Kollade btw precis på VSFS 2014, den är så jävla fantastisk! Lägger upp en bild på kakor för att...jag kan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0