4 dagar i Dalarna

2014-12-20 / 15:55:37 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er och förlåt för att jag inteh ar uppdaterat någonting. Men som jag har berättat så hag jag varit på en minisemester och hälsat på min bror i Dalarna. Vi åkte i tisdags efter jag hade slutat jobba och landade i Leksand vid 19 på kvällen. Där var det match mellan Ore  - Leksand. Om jag inte har helt fel så var det Skol-DM. Sen åkte vi till Furudal på kvällen och gick och la oss på en gång. Sen i onsdags så gjorde vi inget speciellt. Åkte och handlade lite på kvällen, passerade Orsa på vägen till Mora där närmsta stora affär ligger. Torsdagen var tänkt som en åka hem dag men Otto skulle spela matechen i Avesta på fredagen så vi fick glatt stanna en natt till. Så igår så lämnade vi Furudal ganska tidigt för att åka till Avesta med en mellanlandning i Borlänge. Så jag har tamej fan varit i varenda stad i hela Dalarna på 4 dagar. Det har varit jätteroliga 4 dagar och det är så skönt att hänga med min bror igen. 
 
Idag har vi varit och köpt en julgran, vi har inte haft någon på flera år eftersom vi aldrig firar jul hemma. Slänger upp lite bilder om en stund. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0