15/12

2014-12-15 / 19:08:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er! Hoppas att ni har haft en jättefin måndag. Här i Stockholm så vräker regnet ner och det är inte jätteroligt, men det kanske övergår till snö. Men det kan få vänta till onsdag för jag vill inte skrapa rutorna på bilen imorgon vid 06.30. 
 
Tänkte att jag skulle dra en liten resume på helgen. I fredags så var vi ju på Sturekompagniet, som jag nämade tidigare så tyckte jag inte att det var så himla kul. Runt 21.30 så drog vi till en svit på Berns, Carro hade en kompis från USA som var i Sverige på besök så vi förfestade lite i hans svit. För att sen åka tillbaka till Sture. Men jag vände i pricip i dörren. Jag tycker inte riktigt att jag passade in där. 
 
I lördags så träffade jag fina Tilde för lite utgång, så himla roligt att träffa henne igen. Det var så länge sen. Vi skulle in på Marquise hade vi tänkt men tydligen så skulle alla under 20 betala inträde och det hade jag ingen lust med så vi drog till Lion Bar ist. Så jävla sunkigt men det är billig sprit och lite mer min nivå på människorna. Sen fick jag sova hos Tilde då jag skulle till Uppsala igår. 
 
Väl i Uppsala så mötte jag upp Amanda och det var så skönt att träffa henne igen. Min ängel! Du är bäst! Tänker inte gå in på mer detaljer än att vi letade efter en Pizzeria, åt, kollade förbi musikhjälpen och sen fikade vi i flera timmar. 
 
Idag fick jag rycka in på jobbet då det var 4 ordinarie borta, men jag tycker att dagen har flutit på bra. Så himla roligt att komma tillbaka till jobbet. Jag trivs verkligen där, även om mina öron vill trilla av någon gång runt mellanmålet. Imorgon är det jobb igen från kl 07, okänd sluttid men det återstår att se. Stannar så länge de behöver mig. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0