Svett

2014-08-28 / 16:57:57 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hallååå! 
Precis hemkommen efter ett skönt gympass med Fanny. Det kändes riktigt bra i mina ben och i min rygg. Nu jävlar ska jag bli fit igen. Säger alltid så men det brukar fungera ungefär en dag eller två.
 
Lovisa nivet, min underbara söta lilla kompis som gör min bloggdesign har precis ritat upp min nästa tatuering och det kommer bli så jävla snyggt om jag får säga det själv. Faktiskt så har hon ritat mina två kommande tatueringar. Men den hon ritade nu kommer bli episk. Den kommer sitta som en smäck på mitt lår. Jag ser det redan framför mig och älskar det. Ska bara bli rik först. Måtte det gå fort. 
Tänker inte lägga upp en bild på den för jag vet att det går att högerklicka i bloggen. 
 
Annars då, borde typ duscha nu för det är en aning svettigt. Eller var rättare sagt. 
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0