Snurrig måndag

2014-08-25 / 15:41:41 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er! 
Vaknade ganska tidigt idag och gick upp och gjorde en ordentlig frukost. Lallade runt för mig själv, kollade på VMA och bara tog det lugnt. När jag helt plötsligt kom på att jag skulle till tandläkaren idag. Shit var min första tanke, nu har jag missat tandläkaren men jag hade faktiskt 50 min till godo. Borstade tänderna i 20 av dom och sen promenerade jag iväg. Men inga hål den här gången heller. 19 år och 5 månader utan ett hål. Men det skulle väl vara så typiskt om dom kommer nästa år, bara för att då är det dags att betala. En av mina störta fasor i livet är ju att betala hos tandläkaren, helt sjuka priser. 

Nu ska jag snart maka min stjärt till gymmet och göra av med lite kalorier. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0