Lite frånvarande

2014-08-17 / 23:33:23 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er!
Jag har varit lite frånvarande ett par dagar nu, är ju på "semester" as you know. har haft röven full i princip från den stund jag landade. Fast det är å andra sidan självförvållat så jag får väl skylla mig själv. 
Igår spenderade jag min dag på Astrid Lindgrens värld med mina finisar till småkusiner. Tyvärr så spöregnade det ungefär hela dagen så det var skit. Kallt och jävligt. Men det där stället är väldigt mysigt (om man hade haft tur med vädret) 
 
Idag var vi och tittade på hockey, det var bara en träningsmatch men hockey är alltid hockey. Karlskrona vann över Tingsryd med 4-3. Sen avslutade vi kvällen på Sjörök med fruktansvärt goda pizzor. Jag tog en med skinka, musslor, champinjoner och räkor. 
 
Nu ska jag inte äta någonting förren imorgon kväll, vi ska nämligen till farmor & farfar på middag. Jag har beodrat farfars köttgryta. Om ni bara visste hur god den är, nästan så man kan gp och stoppa fingrarna i halsen för att få äta lite till. 
 
Så nu är ni ikapp i dagsuppdateringen och vet vad jag har pysslat med de senaste dagarna. 
Hörs! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0