Hola

2014-08-03 / 18:47:15 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej bloggis och sorry för lite frånvarande på den här sidan av skärmen.

De senaste dagarna har varit väldigt intensiva. Lite för mycket alkohol men jävlar va kul jag har haft. Framförallt igår.
Det är har ju vart Pride i Stockholm den här veckan så vi åkte in igår för att kolla på paraden. 




När dagen sen övergick till kväll så började vi på en hemmafest i Waxholm. Sen åkte vi därifrån vid halv ett och gick in på Marquise där vi stannade till stängning vid 05. Resten är historia. 

Nu är jag trött som ett as och ska somna till Harry Potter och hoppas att det är mycket sol ute imorgon. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0