Hej torsdag

2014-08-21 / 18:38:24 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag sitter här med universums värsta huvudvärk, har tagit alvedon och även sovit ett par timmar men den är stadig. Det är mindre kul.
 
Men nu fick jag fixa till rummet lite för mäklare nummer två för dagen är här och kollar runt. Det känns verkligen så himla kul att det händer någonting mu och jag är så himla taggad på att flytta. Skulle helst vilja flytta in till stan men en liten bit på väg är bättre än inget. 
 
Intressant inlägg va? Nja, har inte så mycket bättre att komma med. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0