Happy sunday

2014-08-10 / 16:36:31 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Söndag och säkert sista semesterdagen för de flesta. Det känns som att sommaren börjar lida mot sitt slut och det är lika tråkigt som vanligt. Konstigt att tre månader kan gå så fort. 
 
Tänk att min lilla lillebror har flyttat hemifån nu, ett år till att börja med iallafall. Kommer kännas väldigt tomt hemma. Han är helt klart en frisk fläkt att ha omkring sig. Men jag vet att han kommer klara sig hur bra som helst och nu är alla dörrar så öppna de kan bli. Jag är så stolt över dig, brother! 
 
Nu ska jag snart kicka igång grillen så att det blir någon middag lagad. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0