God förmiddag

2014-08-22 / 13:46:36 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej peeps! 
Det är fredag, hur känns det? För mig är den en riktigt härlig fredag. Kanske att saker och ting böjar gå min väg nu. Skam den som ger sig hörrni, eller är det kanske så att man måste trampa runt där nere på botten ett tag för att saker ska lösa sig? Inte vet jag men det känns i alla fall bra nu och det är väl huvudsaken. 
 
Jag har precis kommit ur duschen och tänkte att jag ska börja fixa mig snart och röra mig in mot stan. Ska äntligen få mina ögonbryn ordentligt fixade. Trådning och färgning står på schemat. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var nervös. Återkommer ikväll med resultat. 
 
Anyone som är taggad på bärs ikväll kan ju höra av sig. Bra hej! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0