Ett jävla bananskal

2014-08-20 / 12:28:30 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag är arg och irriterad för tillfället. Det känns som att vad jag än gör så räcker det inte till. 
 
Jag har sökt säkert 100 jobb men det händer i tamejfan ingenting. Jag har sökt massa utbildningar på olika skolor men hamnar bara på reservplats. Varför duger inte jag? Jag har inte ens dåliga betyg. Men nu kanske ni tänker, ryck upp dig och kämpa hårdare. Men jag är så jävla mycket på botten nu som det bara går. Jag kämpar och kämpar men mitt självförtroende bara sjunker och sjunker. Kanske är jag inte tillräckligt bra? 
 
Jag önskar att jag också hade en släkting som bara kunde fixa in på på ett välbetalt heltidsjobb. Men tyvärr så har jag ingen som jobbar i en sån branch där det fungerar så. 
 
Jag blir bara så less. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0