Dagens träning

2014-08-05 / 23:06:42 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Det går inte att ladda upp videos, eller så är det bara jag som är dålig. Men jag hade tänkt visa er men nu går inte det. Pallar inte hålla på att ladda upp på Youtube och sånt skit. Så viktigt är det inte. 
 
Jag har varit och hälsat på på jobbet idag, det var så mysigt. Man känner sig omtyckt när man kommer och har typ 40 ungar runt benen. Sen åkte jag direkt till gymmet och därifrån direkt till bästis. Vi gjorde det vi är bäst på, åt mat. Jättemycket mat! 
 
Nu borde jag sova för 8.15 imorgon ska jag vara hos läkaren. 
Bjussar på lite fina bilder
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0