Kvällens vill ha

2014-04-09 / 23:09:55 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()

Har gått över i en silverfas igen och vill verkligen ha en snygg klocka att ha till vardags. Ett vanligt enkelt halsband som man kan ha på sig dygnet runt, jag vet precis vilken typ jag skulle vilja ha. Tycker det är en bra utfyllnad till en enklare vardagströja. Ett fint ljusrosa nagellack och ett matt topplack ska införskaffas nu i dagarna. 

Jag har börjat tröttna på min keps som jag har på mig avigt & rätt och om jag får säga det själv så passar jag ganska bra i hatt. Jag har väl inte klädstilen som många förknippar med hatten men jag tycker att det är en snygg accessoar. Jag ska ta mig en sväng förbi Åhléns där jag vet att det finns en hel del fina hattar. På Åhléns har de även brett utbud på solglasögon, jag är så trött på mina Raybans. Jag skulle verkligen vilja hitta ett par som är lite mer egna och har lite mer edge. 

Sen är jag i stort behov av en bra sminkpalett, den här från Naked 2 är min absoluta favorit som innehåller alla färger jag vill ha, passar både vardag och fest. En väska från Mulberry, drömma kan man väl alltid. Sist men inte minst en bikini från Missoni. Den är sjukt snygg och väldigt enkel, jag är dock inte så blå av mig och skulle hellre burit den i varmare färger. Men den är också lite out of min prisklass om man säger så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0