Högskoleprovet

2014-04-04 / 23:45:47 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Den sjuttonde februari skickade jag min ansökan till Högskoleprovet. Imorgon är dagen då det ska skrivas här. Det värsta är att jag inte kan se det som en kul grej utan har satt ribban på mig själv alldeles för högt (som vanligt). Men hela min utbildning hänger på det här provet. Jag kan inte skriva det "för skojs skull" för jag vet att min framtid hänger på det här. 

Ligger i sängen nu och har lite haft magknip över det här, försöker intala mig själv att det inte spelar någon roll. Men jag vet att det gör det, det spelar för stor roll. 

Med de orden säger jag godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0