Godmorgon

2014-04-28 / 07:28:48 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Igår hade jag ett gäng brudar över på middag, det var jättetrevligt. Kul med folk som verkligen alltid ställer upp! Ni betyder mer än allt! 

Nu ska jag snart bege mig ut bland mina små kottar. Har ägnat lite tid på morgonen att söka jobb och skriva ut lite viktiga papper. Lite såndär onödig info bara. 

Imorgon är det två veckor kvar tills vi åker till London! Man kan inte längta mer. Även fast jag inte har någon klädstil alls för tillfället, men det får reda ut sig. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0