Get fit, don't quit!

2014-04-03 / 21:32:56 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Åkte som sagt in till stan i raketfart efter gymmet för att träffa Jennifer. Vi gick till Blodcentralen för jag tänkte att jag skulle lämna min första påse men jag hade för lågt HB-värde så jag fick inte. Var välkommen tillbaka om några år. 

Sen käkade vi en härlig lunch på Jensens Bøfhus, deras lunchbiff är så värd sina 59 kr. Sen knallade vi vidare till MM Sports och Budo & Fitness för att kolla på träningskläder. Jag köpte en fin hoodie från MM och var sååå nära på att köpa kamouflagebyxorna från Better Bodies. Men tycker att 800 kr är lite saftigt. 

På vägen hem stannade jag till på Platinum Ink och bokade tid för en tattoo. Nervöst som tusan! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0