April <3

2014-04-01 / 23:35:34 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Som jag har längtat efter den här månaden! Det är vår, även om temperaturen ute har lite beslutsångest. 

Förstår ni att 229 dagar har gått och det bara är 13 dagar kvar. I Augusti kändes det som en evighet till April. Nu är vi framme. Helt ärligt så vet jag inte riktigt var tiden tog vägen och det känns nästan overkligt. Men ingen, absolut ingen är gladare än jag. Leendet som uppstår och värmen som bubblar i mig. 13 dagar..


Btw..någon som har blivit lurad idag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0