8 timmar prov senare

2014-04-05 / 21:22:18 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Fem prov fördelat på åtta timmar. Jag kände mig så dålig när jag öppnade de där häftena med frågorna i. Hade oturen att få tre matteprov och två verbala, matte är ju inte min starka sida. Speciellt inte när det innefattar bokstäver. Men nu har jag åtminstone provat. 

Åkte direkt till gymmet efter och körde lite allt möjligt. Men har ordentlig träningsvärk i rumpan och triceps nu. 

Förjänar lite vin nu och en ordentlig sovmorgon imorgon. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0