soffhäng & godis

2013-09-21 / 20:07:02 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Lite tända ljus, godis och bara kura ihop sig under täcket framför en bra rulle. Det måste ju vara det bästa med hösten och vintern. Det är i alla fall det som jag tänker ägna min kväll åt. Jag tänker inte skriva något mer om den här dagen för den har varit ganska sämst så det finns inte så mycket att säga. Jag har varit hemma själv hela dagen och åstadkommit ungefär lika mycket som en gråsugga gör under sin livstid. Vad skrev jag just? Inget illa menat, dom är ju ganska söta och så men jag undrar vad dom har för mål i livet? Att inte bli fågelmat. Det är ungefär mitt mål också. Jag ska sluta nu, annars kommer det här gå utför. Vi hörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0