Med en fin design

2013-09-18 / 17:02:04 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Sådärja! Bloggen är så fin den kan bli och det tackar jag bästa Lovisa för! Kolla in hennes blogg också tycker jag. Lovisio.blogg.se

Just nu sitter jag på jobbet och försöker äta en kebabtallrik men det kan vara den äckligaste jag någonsin ätit så det tar emot. Jag som älskar kebab. 

Dagen har spenderats på Ikea och jag kom hem med ett täcke och en hylla därifrån. Så städade till rummet och bäddade rent så längtar till att komma hem ikväll. Tränat har jag hunnit med också. 20 kissnödiga minuter på bandet känns som en evighet. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0