iOS 7

2013-09-19 / 00:37:57 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Mitt i natten, men det är som vanligt. Har precis laddat ner iOS 7 till telefonen och det kommer ta ett tag innan man vänjer sig. Allting ser helt annorlunda ut, men jag är positiv. Tycker inte alls att det är så hemskt som många säger. 

På tal om ingenting. Som många av er vet så är hockey en sport som ligger mig varmt om hjärtat. Jag har hållt på Färjestad sen jag var typ 9 år och kommer alltid göra det. Men nu är det så att min " modersklubb" (tro det eller ej men jag gick på hockey/skridskoskola när jag var liten) är i Allsvenskan och har gjort en riktig raketstart och man kan ju inte bli annat än stolt. Förra säsongen gick det käpprätt åt helvete men skam den som ger sig. De är tillbaka i allsvenskan och uppenbarligen starkare ån någonsin. Det är ju bra tur att de inte spelar i samma serie. 

Nu tänker jag och mitt nya helt underbart fluffiga täcke säga godnatt så hörs vi imorgon! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0