Hej blogg.se

2013-09-16 / 14:38:58 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Wow. Första inlägget på blogg.se. Det känns bra, lite som en nystart. Tänkte att jag skulle försöka flytta med mig alla mina gamla inlägg från devote men jag lyckades inte få det att fungera. Jag kommer att ha kvar min blogg på Devote också, mest för att kunna gå tillbaka för att se vad jag gjorde för några år sedan och för att jag faktiskt har skrivit en hel del där som jag är ganska nöjd med. Jag kanske slänger upp ett kopierat inlägg därifrån någon gång. Bästa Lovisa har lovat att hjälpa mig med en fin design så håll i hatten för nu ska fingrarna glöda.  Jag lovar att det inte ska bli bara deprimerande inlägg som på Devote utan ska försöka bjuda på en och annan outfit kanske. Inte för att jag har så mycket fina kläder men ibland kan till och med jag få till det. Sen som mina läsare från Devote är väl informerade om så åker jag till USA den 14 oktober för att hälsa på världens bästa människa, min underbara pojkvän. Så jag kommer att försöka uppdatera så mycket som möjligt därifrån med massa bilder och annat.  Ska verkligen ge det här en chans nu för jag älskar att skriva och dela med mig av mina oftast väldigt konstiga tankar. Önskemål, förslag och annat är mer än välkommet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0