Fredag

2013-09-27 / 12:16:21 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Godmorgon! 
Ännu en vecka har gått och ingen är gladare än jag för det. Det betyder bara att det är kortare tid till jag åker. Det känns som att det börjar närma sig nu med bara sjutton dagar kvar och jag längtar så jag spricker. 

Det är ju som sagt fredag idag men det är inte så kul som det låter. Jag ska tillbringa min kväll med mamma. Vi är ensamma hemma i helgen och bestämde att vi skulle hitta på något roligt tillsammans. Sen är jag fortfarande förkyld och känner inte alls för en utgång. Jag känner att jag behöver komma igång och träna igen också men då vill jag vara helt frisk så att man inte gör något värre. Så på söndag så kanske det finns en chans att man kan ta ett lugnt pass på gymmet igen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0