Förlåt!

2013-09-24 / 15:55:20 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Förlåt att jag inte har uppdaterat någonting med det har strulat massa med bloggen med lösenord och mail och hit och dit. Men nu är allt som det ska igen och jag lovar att jag ska uppdatera som vanligt igen!
 
Är sjuk igen, en riktig dunderförkylning har fått grepp om mig och jag känner mig helt död. Min kropp har inga krafter alls. Men ska jobba ikväll i ishallen, ute i det kalla. Sen imorgon ska jag jobba på mammas förskola, så det kunde ju inte komma mer lägligt. Så jävla typiskt. Men vad gör man inte för lite pengar.
 
Ska fortsätta kolla på Prison break och dricka lite te nu och hoppas på att det blir lite bättre i min hals. Så jag åtminstone kan kommunicera på något sätt.
 
Vi hörs lite senare
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0