Dagens händelser

2013-09-19 / 19:33:06 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Nu är jag äntligen hemma och nere i varv efter en ganska så bra dag. Mina armar orkar jag inte ens tala om nu. Träna bort träningsvärken fick jag höra, ja men visst...nu vill jag bara hugga av dom mer än någonsin. 

Dagens outfit fick ni innan lite i all hast när jag var i Port 73. Äntligen får man plocka fram härliga mössor, halsdukar och koftor. Härlig affär den där Lager 157. I påsarna så hade jag två nya kängor från Skopunkten. En kofta från Bondelid och ett par 157 jeans. Jag hade lovat mig själv att jag hade köpförbud vad gällde koftor men den här var ett undantag. 

Växlat lite pengar har jag gjort också. Tänkte att det var lika bra när jag ändå var i farten. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0