back home

2013-09-24 / 22:21:38 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Tänkte att jag skulle slänga upp ett inlägg från ishallen men blogg.se appen fungerar inte med iOS7 än så det fick bli såhär. Det var inte alls så mycket folk som jag hade väntat mig och vi var sex personer som jobbade så det var inte sådär jättemycket att göra. Sköna stålar.
 
Nu ska jag krypa ner i min säng och kolla på ett avsnitt Prison Break innan jag ska sova. Klockan är ställd till imorgon och det känns minst sagt konstigt. Det var ett tag sen sist. Men det ska bli skönt att komma iväg och träffa alla härliga ungar igen. Så jag tänket sätta punkt för den här dagen och säga god natt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0