2013-09.26

2013-09-26 / 14:13:24 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Här snoras och hostas det för fullt. Trevligt välkomnande till min blogg va? Förkylningen håller i och har även haft en del febertoppar. Inte så roligt men det kunde ha varit värre.
 
I morse krigade jag iväg till läkaren för att jag är mitt i ett drama mellan läkare och försäkringsbolag. Det gick väl inte alls som jag hade tänkt mig och det känns som att den här "konflikten" kan ta ett tag. Det är svårt för en läkare att säga nu hur det här kommer påverka min funktionsnedsättning i framtiden och därför så står det ganska still. Det är eventuellt så att jag måste tillbaka till Karolinska och ortopeden för att få svar och det är det sista jag vill. Men nu ska vi låta det vara i ca tre månader och se vad som händer.
 
Hon passade på att konstatera att det inte var halsfluss den här gången i alla fall. Sen att jag absolut skulle komma tillbaka om inte febern gav sig.
 
Igår så jobbade jag hela dagen därav inget bloggande, kom hem och var helt slut. Somnade vid sju och vaknade vid strax innan tio. Men hade absolut inget problem att somna om igen sen. Finns ingen bättre känsla än att sova när man verkligen är hur fruktansvärt trött som helst.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0