2013-09-20

2013-09-20 / 15:02:11 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Fredag, fest, utgång och fylla. Nä inte riktigt. En utgång får det bli men hur full den blir det kan bara tiden tala om.
 
Idag vaknade jag riktigt på fel sida kan jag tala om. Våra grannar har tydligen bestämt sig för att borra brunn och tyckte att klockan sju i morse var det en riktigt bra ide att köra igång med det. Sen att det finns grannar som ligger och sover det verkade vara en värdslig sak. Det kändes som att himlen skulle trilla ner och det var jordens brutalaste jordbävning som höll på. Men jag lyckades somna om efter en timme när bullrandet la sig lite.
 
Nu har det tagit mig snart en timme att skriva detta inlägg och jag känner att jag inte har så mycket mer att komma med så tänker nog sätta punkt nu. En tråkig jävla lista får avsluta alltihop.
 
Favoritmat: Alltså, fancy restaurangmat typ pommes och kött är gott men korvstroganoff är bäst.
Favoritdjur: Hundar är bra djur asså. Hästar är också ganska fina.
Favoritfrukt: Ananas omnom
Favoritgodis: Saltlakrits. Djungelvrål framförallt.
Favoritperson: Jesper är min bästa.
Favoritplats: Har inte varit överallt men Thailand är helt klart favorit nu.
Favoritlåt: Det ändras från dag till dag.  
Favoritskådis: Channing Tatum eller Joel Kinnaman. Wentworth Miller är inte dum han heller.
Favoritartist: Ed Sheeran och Ron Pope är bra grabbar. Sen Avicii och alla andra DJs.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0