Söndagsmys

2013-10-06 / 20:48:18 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Har precis smällt i mig en härlig kebabtallrik som satt fint i kistan. Har varit hos Carro idag och färgat håret, blev riktigt nöjd! Väntar bara på att Wallander ska börja på tvn nu. 

Har en härlig vecka att se fram emot. Tre dagar i stallet, lite jobb i ishallen och jobb på mammas jobb. En riktig spännande hockeymatch i slutet av veckan också. Så nu är det bara massa saker att se fram emot. Bara börja med att dra på ridbyxorna imorgon och äntligen få träffa min älskade Uno igen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0