October 13

2013-10-13 / 10:25:32 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej och förlåt för dålig uppdatering igår. Jobbade värsta passet någonsin på morgonen. Stressade gärnet hemma och hade mys med mina fina tjejer på kvällen. Är hemma hos Tilde i Sollentuna nu och har precis gjort mig klar för att gå mot tåget. Tilde gick upp vid fem imorse och lämnade mig kvar haha. Men jag hörde inte ens hennes klocka om hon hade någon. Snacka om trött tjej. 
Jag är ganska nervös, fast jag vet att det kommer gå bra. Måste lära mig att lita på mig själv. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0