Mimmimys

2013-10-07 / 22:36:56 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()

Mimmi kom över en sväng och mös lite med mig. Snäll som hon är och snäll som jag är så gick jag till Ica och köpte godis. All tid är värdefull tid med en sån fin vän! (Djup osv)

Nu ska jag sova, skönt att kanske somna lite i tid för en gångs skull. Ska upp tidigt imorgon och åka till stallet. Ska hänga på telefonlinjen vid åtta för att boka till läkaren igen. Måste få bukt på den där allergin och ska till läkaren för att få det konstaterat. Vilket som typ kommer be mig göra själv eftersom det är genom att utesluta laktos som man kan se om det är det eller inte.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0