Lunch & gym

2013-10-01 / 16:11:42 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Halloj! 
Käkade lunch med fina Jennifer idag på förmiddagen. Det är så himla skönt att träffa vänner som man inte träffas så ofta. Man har så himla mycket att ta igen och prata om och allting känns så bra. Speciellt när det är en vän som i princip alltid har bra svar på tal och tänker snudd på likadant som en själv. 

Nu sitter jag i omklädningsrummet och har precis kört ett mördarpass på gymmet. Både ben och armar skakar som asplöv. Skönt att vara igång igen efter att ha varit sjuk ett tag. 

Börjar jobba vid 18 idag så nu har jag en hel del dötid att slå ihjäl men det ska nog gå bra. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0