London Heathrow

2013-10-26 / 12:00:46 / Permalink / USA / Trackbacks ()
Sitter vid min gate mot sista flyget på ett bra tag nu. Jag är så trött så stt jag blir rädd för min egen spegelbild. Jag ser så fruktansvärt äcklig ut. Känner mig mer död än levande och har så ont i min mage. Längtar efter en dusch och sen bara krypa ner under täcket. Lite knäppt att längta efter det vid 11 på morgonen men jag har inte sovit på typ 19 timmar. Sen är man ju helt efter i tiden. Jag har typ fyra olika tider i min skalle som jag ska försöka skilja på. Sen som pricken över i så ska man ställa om klockan imorgon i Sverige. Oj, nu ska vi gå på helt plötsligt. Hörs i Sverige nästa gång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0