Jobbat

2013-10-10 / 14:59:14 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er! 
Har kommit hem nu efter lite jobb på förmiddagen och sen gym på det. Har käkat en härlig plocksallad från Ica nu till lunch. Ska snart köra lillebror till träningen och sen hämta mamma på jobbet. 

Imorgon är det också jobb som gäller. Tur att jag i princip har packat klart allting för nu har jag inte mycket tid över innan jag åker. Imorgon är det äntligen dags för KHK - DIF med. 

Fick ett brev på posten av min familj idag. Jag blev så himla glad. Det är verkligen små saker som spelar roll. En påse djungelvrål och ett brev. Tack! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0