Hjälp

2013-10-10 / 22:52:28 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Vad har jag gett mig in på? Jag övergav min sista sovmorgon imorgon för jobb. Jag kommer inte komma hem förren närmare 22 och då måste jag packa klart hela min väska. Jobba 9-14 på lördag. Åka hem och duscha lite snabbt. Åka till Sollentuna för middag med världens bästa tjejer. Sova i Sollentuna. Upp tidigt. Möta upp mina päron för att sen åka på lunch i Knivsta. 

Så stressad jag blev. Men vill inte utesluta något så det får bli som det blir. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0