Dag 9

2013-10-06 / 14:30:00 / Permalink / 30 dagar / Trackbacks ()
Min tro
 
Jag är både döpt och konfirmerad men är inte alls troende. Döpta blir väl i princip alla och man har inte så mycket att säga till om då. Konfirmationen däremot var mitt eget val, enbart för jag hade hört hur kul det var och jag ångrar inte det en sekund. Vi var en grupp på 13 konfirmander och 11 ledare. Inte för att vi var bråkiga utan att för det blev så. Vi blev riktigt tighta och hade väldigt kul tillsammans. Skönaste prästerna man kan tänka sig och ja, det var något av det roligaste jag har gjort. Lägret på Gotland kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0