dag 7

2013-10-04 / 15:21:41 / Permalink / 30 dagar / Trackbacks ()
Min(a) bästa vän(ner)
 
Jag har inte bara en bästa vän utan fyra. Det känns egentligen ganska dåligt att sätta stämplar på sina vänner för alla mina vänner är bra på olika sätt. Men det finns fyra som ställer upp när jag än behöver det och skulle göra lika mycket för mig som jag skulle göra för dom.
Mina bästa vänner är dom som jag skrattar med, gråter med och älskar att vara med. Vi har gått igenom de mest jobbiga stunderna och de mest underbara stunderna och jag känner mig så lyckligt lottad som har så fina människor i mitt liv. Jag skulle verkligen kunna sitta och skriva hur mycket som helst om dom här fina människorna men jag vet att dom vet att jag älskar dom så himla mycket och är så tacksam att dom är en del av mitt liv.
 
Mimmi Nöjd, Caroline Björnemalm, Jesper Tiselius och Matilda Wallgren. Vad skulle jag göra utan er? Mina absolut bästa vänner! Ni är mina starkast lysande stjärnor och jag älskar er!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0