dag 6

2013-10-03 / 14:52:34 / Permalink / 30 dagar / Trackbacks ()
Min dag
 
Min dag har varit ganska så tråkig och innehållslös. Vaknade runt 12, lite småbakis sådär och kände mig lite hängig. Så låg kvar i sängen en stund och höll på lite med telefonen. Sen pallrade jag mig upp och åt en väldigt tråkig frukost. Sen kollade jag på första avsnittet av den femte säsongen av Glee. Sen var jag iväg på vårdcentralen och fixade med en grej som hade blivit fel efter mitt senaste läkarbesök. Nu ligger jag här och skriver det här inlägget. Ska snart ta mig något att äta och sen åka och jobba. Kommer väl vara hemma till 22 eller något ikväll och då är det lagom att somna till en rulle.
 
Men det kan vara skönt med en göra ingenting dag också, bara det att jag har lite för många utav dom just nu.
Men nu mina kära läsare är det inte långt kvar och det börjar så sakteliga falla på plats i mitt huvud.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0