Dag 15

2013-10-27 / 15:44:28 / Permalink / 30 dagar / Trackbacks ()
Mina drömmar

En av mina största drömmar är att flytta till USA. Antingen att jag kommer in här på mäklarlinjen till hösten och att jag kan flytta till USA så fort jag är klar med den och jobba där. Eller om det blir så att jag inte kommer in så skulle jag vilja flytta dit ändå, vad jag ska sysselsätta mig med vet jag inte men det löser sig säkert. Helst någon utav de varmare delarna av landet. Västkusten eller Florida. Varför just USA vet jag inte men det är något som lockar med det landet. Sen skulle jag helst inte vilja flytta ensam. 

Sen drömmer man ju om familj och sånt skit men jag är ju bara 18 så det kan ju vänta några år. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0