Chicago O'hare

2013-10-15 / 00:12:23 / Permalink / USA / Trackbacks ()
Heeej! Jag orkade aldrig uppdatera i London. Hade så mycket annat att tänka på och bara 45 min wifi så jag skriver nu. Jag har precis slagit mig ner vid sista gaten och är så trött så jag tvivlar på om jag kommer här ifrån. Har inte sovit på 17 timmar. Sjukt äcklig mat var det på flyget också. Åt lite morötter och en tomatklyfta på hela vägen ungefär. 

Kommer pausa med dagarna nu när jag är i USA. Men återkommer när jag är hemma igen med dom. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0