Chicago igen

2013-10-25 / 23:03:13 / Permalink / USA / Trackbacks ()
Det känns som att det var igår jag satt på den här flygplatsen och var så fruktansvärt förväntansfull och lycklig. Nu sitter jag här igen och typ kämpar för att inte lägga mig ner på marken och gråta och låta någon bära mig härifrån. 

Landade mycket tidigare än väntat med planet från Marquette så har snart gjort ingenting i två timmar här på O'hare. Gick av planet och mådde bara jättedåligt och var ganska hungrig. Sen har dom så sjukt konstiga menyer här och jag kände verkligen inte för att ställa mig i en kö och inte fatta ett skit. Ville bara ha donken så mycket men hittade det ingenstans. Började gå mot min gate och värsta food courten uppenbarar sig. Det fanns donken. Jag dog lite av lycka. Hade en svensk familj bredvid mig samtidigt. Det var ett litet lyckligt moment. Sen skulle såklart internet strula som fan och jag fick inte det att fungera. Så nu har jag betalt för den skiten och köpt mig ett par Rayban aviatots som plåster på såren. Det känns ganska bra! 

De här tio dagarna gick alldeles för fort och det var jobbigare än någonsin att lämna min bättre halva idag. Ganska förkrossande om jag ska vara ärlig och om det ens är ett ord. Annars kom jag på det nu. Inga ord kan beskriva hur mycket jag längtar till jul nu. 

Jag är mer än nöjd med min resa. Har fått med mig så mycket bra saker hem och jag har fått spendera tid med världens bästa människa. Jag älskar dig så himla mycket hjärtat! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0