7 saker

2013-10-22 / 03:57:34 / Permalink / USA / Trackbacks ()
Saker du inte visste om mig (eller förhoppningvis inte visste) 

- Jag hatar att ha flera smaker i munnen samtidigt. Tex blanda dricka och mat i munnen, äta mer än en smarties åt gången. 
- Jag letar alltid efter böjda, vikta eller knöliga chips i påsen. 
- Jag hatar höga strumpor. Om dom inte är riktigt gosiga. 
- Att ha min pojkväns kläder är det bästa som finns. 
- Jag har ett sånt fruktansvärt dåligt självförtroende men är ganska bra på att låtsas att det är bra. 
- Jag tycker Coca cola zero är mycket godare än vanlig Cola. Den klibbar inte på tänderna. 
- Jag blir så fruktansvärt arg och frustrerad på människor som säger saker som är så jävla onödiga och som sårar andra människor. Men jag säger aldrig ifrån. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0