2013-10-05

2013-10-05 / 18:22:15 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej! 
Femte Oktober redan, det är helt sjukt va tiden går. Det var 49 dagar när jag bokade min resa till USA och nu är det bara 9 dagar kvar. Alltså nere på enkelsiffrigt. 

Idag har varit en bra dag. Körde ett ganska så tufft pass på gymmet och har sen varit och handlat lite smått och gott till resan. 

Folk vill att jag ska följa med ut ikväll men jag tror att jag skiter i det. Skönt att bara vara hemma och ta det lungt. Har precis börjat laga lite middag. Hasselbackspotatis och Oxfilé står på lördagsmenyn. Ska ge mig på att göra en rödvinssås också men det kan ju sluta hur som. 

Dag åtta kommer upp senare ikväll. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0