Väntar på bussen

2013-11-06 / 13:22:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Sitter ute i kylan och väntar på bussen. Ska åka och byta den där boken nu eller om jag ska lämna tillbaka den. Vi får se. Sen ska jag möta upp mamma i Porten och köpa en tröja som jag har tänkt på ett tag. Sen ska vi ta en fika. 

Ikväll blir det att röra lite på fläsket. Jag och mamma ska ut och cykla. Ber till gudarna bara att vädret håller i sig och att det inte börjar spöregna. 

Har en sån Marilyn Monroe prick idag haha. Eller jag har fyllt i min leverfläck som sitter precis på det stället. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0