Trött fredag

2013-11-23 / 00:02:59 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er! 
Hoppas alla har kul ute på krogen och kommer ligga och vara fett bakis imorgon.

De senaste gångerna jag har varit på krogen har jag tyckt att der har varit riktigt tråkigt och gått hem efter någon timme bara. Känner mig som en farmor när jag sitter och surar i ett hörn typ. Så nu värdesätter jag mysiga hemmakvällar mer. Men jag ser verkligen fram emot Lights nästa helg, jobbar dock kl 9 morgonen efter så det får bli en nykter tillställning. 

Är helt slut i min hjärna efter dagens jobb. Jag tänker inte gå in på detaljer pga tystnadsplikt och annat men ja. Tuff dag. Speciellt för mig som inte kan ett skvatt om barn egentligen mer än hur man beter sig och inte. Sen har jag väl lite pedagogik i mig men vet inte hur mycket som fastnar hon kidsen. Men det är ganska kul. Lite kul att veckobrevet skulle ut idag och jag fick den stora äran att renskriva. Jag skiftade om varenda mening till det bättre. Det är åtminstone något som jag kan hyfsat bra. 

Känner mig inte på topp heller med ett rivjärn i halsen men hoppas att det stannar där och inte blir mer utav det. 

Nu ska jag kura ner mig och kolla på en film. Imorgon är der hallen som gäller vid 14 och sen bastumys med mina pinglor. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0