Tisdag

2013-11-12 / 13:22:22 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Sitter och käkar frukost nu när klockan är kvart över ett. Ska snart röra mig mot gymmet innan det är dags att jobba. 

Ville helst inte kliva ur sängen idag. Vädret är sämst och min telefon har gått på högvarv hela morgonen. Vips så var den veckan fullbokad. 

Idag träning och jobb
Imorgon händer det saker som jag inte kan skriva här. Kan ta upp det lite senare. 
På torsdag ska jag på arbetsintervju igen men jag vet inte hur taggad jag är på det jobbet längre. Men bättre än inget. Mamma och lillebror fyller år också. 
På fredag ska jag jobba igen. 
På lördag är det fet fest och på söndag är det jobb. 

Från att inte ha något att göra till att vara fullbokad går ganska fort. Sen får vi se om jag får/vill ha jobbet, då börjar jag redan nästa vecka. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0