Spänd

2013-11-26 / 21:47:25 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag vet inte riktigt vad det är med mig just nu. Jag bara flyter på. Eller vad man ska säga. Min dag har varit väldigt bra. Jag har sålt min biljett till Lights pga lite olika anledningar. Jag köpte en jättefin byxdress. Jag har sålt min garderob (wtf) och jag har fyndat på eBay. 

Känner mig som en miljonär. Tackar Torvalla ishall för att jag är ganska tät för tillfället och mår ganska så bra faktiskt. Blir av med garderoben på fredag och kan förhoppningsvis åka och köpa en ny på lördag. Fast nu blir det en byrå istället. Sen ska det köpas målarfärg och annat pyssel. Längtar så tills det blir klart. Ska vara helt openminded och gå på loppisar och second hand affärer och hoppas på att hitta detaljer som kan passa. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0